mandag den 28. november 2011

Det personlige julekort..

Mange kan godt lide at sende julekort med billeder af deres børn, så man kan se de søde guldklumper år efter år, hvor store de er blevet osv. Jeg elsker at se disse billeder, men jeg synes at det godt kan være lidt upersonligt med kortet nede fra fotohandleren.

Derfor kunne man f.eks. gøre sådan her i stedet:


Her har jeg stemplet med archival ink på fotopapir med Impression Obsession Large Snowflakes cover a Card stempel.

Bagefter har jeg bare limet det på et almindeligt kort i 14x14 cm.

Bagefter har jeg printet et billede ud på computeren - jeg har bare brugt indstillingen med 9 billeder på en A4 side. Jeg har lavet et stykke karton, der kan fungere som matte, og så har jeg sat billedet med fotohjørner på matten og sat denne fast med 3D puder på mit kort.

Til sidst har jeg stemplet med et lækkert juletekststempel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar