mandag den 4. juli 2011

Øv, øv, øv - Håber ikke I er gået forgæves...

Hej alle sammen

Jeg håber ikke I er gået forgæves her de sidste par dage. Hjemmesiden har desværre været lagt ned, eller skal vi sige skyllet ned af de store regnmængder, der kom i København Lørdag aften.
Jeg ved det var ca. kl. 22.00 siden gik ned, for jeg sad og arbejdede på den for at lægge nye varer på hjemmesiden, men jeg kom desværre ikke selv længere heller... Og efter at have ventet tålmodigt (læs mellem linjerne, at jeg ikke altid er det mest tålmodige menneske hvad angår teknik - det er noget helt andet i andre sammenhænge) nå men så måtte jeg give fortabt for den aften og det har desværre været tilfældet siden.

Det er desværre sådan at de servere, som min kære webshop ligger på står under vand, men firmaets sidste udmelding er at de regner med at det hele virker optimalt igen sent i aften. Jeg krydser fingre... Vil du gøre det for mig også, så virker det måske.

Men glæd jer, når siden er oppe og køre, og jeg selv lige har haft et døgn til at arbejde på siden sker der spændende ting og sager....

Vi ses...

Mvh Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar